Hallå!

Nå ha faktist inte orkat blogga för jag ha haft så myky ti göra. Men tänkte nu att jag sku skriva lite iallafall:) 

Förde just Nea till dagis och väntar på att klockan ska gå så jag får fara på jobb. Hade tänkt fara till åland över midsommarn men hamna på jobb på fredan:(( saknar ju mor min! 

I helgen så va Nea med sin pappa så jag for ut med Belsken och Cessi på fredan och på KNC med Gunnar, Vikki, Matta och Emilia:) va jätteskojjsigt!

Igår va jag och Nea på kaffe o lek till Nixu och hennes finfina familj:) blev helt galet bejbisjuk då jag gullades med deras yngsta plupp:) kan ju lätt säga att vissa val man gjort känns inte som lika bra val mera:'( <3 

Jag saknar mina vänner på åland helt sjukt mycke! Josse, du bord verkligen pack dej hit nu:D<3

Det har varit myky skit som talats igen (ekenäs...) nåjja, fortsätt ni tala o ljuga så lever jag mitt liv under tiden:D 

Puss:)





Kommentera här: